dovolujeme si vás informovat o opatřeních, které společnost CENTRA a. s. v návaznosti na aktuální opatření Vlády ČR přijala k ochraně života a zdraví svých pracovníků, klientů, obchodních partnerů a dalších osob.
S účinností od 16. 3. 2020 jsou ve všech provozovnách zrušeny hodiny pro veřejnost, omezena možnost osobních návštěv v míře nezbytně nutné a část pracovníků byla přesunuta do režimu home office. Veškeré požadavky budou primárně vyřizovány telefonicky a elektronicky a účast pracovníků, zejm. provozních techniků na služebních pochůzkách bude omezena na nejnutnější, tj. pro případ havárií k zamezení dalšího vzniku škody na majetku či zdraví osob, na požadavky orgánu státní správy, policie apod. a v případě naléhavého požadavku klienta. Prosíme proto o maximální možnou spolupráci a zohlednění všech okolnosti při zasílání požadavků na naši účast na kontrolních dnech, místních šetřeních, prohlídkách, ukázkách a předávání bytů a nebytových prostor apod. a jejich omezení pouze na případy, které jsou bezprostředně nezbytně nutné.
Veškerá činnost jednotlivých středisek bude nadále zajištěna tak, aby nebyl dotčen základní provoz a byly zabezpečeny všechny činnosti správce při správě, provozu a údržbě nemovitostí klienta. Prosíme, využijte ke sdělní svých požadavků maximálně elektronickou formu komunikace či telefonické spojení. Vaše požadavky budeme vyřizovat v co nejkratších termínech.
Věříme, že naše opatření přijmete s pochopením a společně tuto náročnou situaci zvládneme.
Martin Trnka
—————
—————
—————
Vytvořeno službou Webnode